Internationella kvinnodagen

Sorry för dålig uppdatering men det har varit en del sen sist, hänt massor med grejer. Nästan. För att börja med det roliga så verkar det som att jag och camilla kommer flytta ihop snart, vi ska åka och titta på en lägenhet imorgon med min mamma. Gaaalet! Annars har jag pluggat och tränat som vanligt och igår jobbade jag på min praktikplats, skönt att faktiskt få betalt för allt jobb jag gjort där.

Idag är jag ledig och sitter just nu hemkommen från gymmet och pluggar. Är sjuktjävlaäckligt trött på den här kursen och den här boken. Once again; utvecklingspsykologi på engelska. 27 sidor kvar innan jag läst alla 500 sidor vi ska läsa. Insane. En vecka kvar till tentan också, kiss my ass. Kommer gråta av lycka om jag får ett E. Tjing!



tydligen var det inte bara jag som hade saknat barnen igår, dem hade saknat mig haha ♥


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0