Friday I'm in love

Hej alla fina! Min dag började tidigt idag då vi hade våran första förmiddagslektion på länge. Jag är inte riktigt van vid att gå upp så tidigt längre, men det gjorde inte så mycket eftersom att solen sken in när klockan ringde imorse. Åkte till skolan i min tunnaste skinjacka och höll mitt första (av tre) tal i retorikkursen. Alla var så nervösa, men himla himla duktiga. När vi slutade kl 12 åkte jag direkt till gymmet och rev av en timme på crosstrainern innan jag åkte hem och åt lunch. Sedan en sväng till farsta för att shoppa upp lönen, hehee.

Ikväll blir det lugnt. Tänker inte göra en repris från förra helgen, på något sätt. Jobbar dessutom dubbelt imorgon, teater med barnen på morgonen och sedan 5 timmar på Nilsons i nacka. Smell ya later.



Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0