The Help

Jag kom inte så långt idag. Var en sväng i farsta efter gymmet och köpte studentpresent till Markus och när jag kom hem så var det helt omöjligt att åka vidare till Mini. Jag hade sett fram emot det men mina ben är så trötta att de skakar och jag har huvudvärk och 38 graders feber, utan att känna mig sjuk. Tror helt enkelt att jag måste vila, vilket jag aldrig aldrig gör. För första gången på huuur länge som helst så känner jag bara för att ligga still och kolla på film och det brukar jag alltid vara för rastlös för att göra. Så jag får väl se det här som ett tillfälle att faktiskt passa på att vila. Hur som helst så såg jag nyss The Help, en jättejättebra film! Rekomenderar alla att se den, få fin.



Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0