Sommarloov

Den här första veckan av sommarlovet har varit världens bästa. Förutom att tränat, varit på studentmottagningar och umgåtts med finisar så har jag sovit, kollat på film och solat. Känns som att jag inte kunde haft en bättre start sommaren. Dessutom åker jag på läger som ledare om 2 veckor och till Barcelona om 3,5.

I lördags var jag på Sandors kalas på dagen med familjen. Efter det fick jag skjuss hem till Lexie där vi åt middag och drack vin innan vi mötte upp Carro och Johanna i stan. Vi hann med Moda och Laroys uteservering innan vi upptäckte att det var helt dött i stan och bestämde oss för att åka och möta Danne och Kevin i tanto istället. Där var det mörkt och kallt men vad gör det när man alltid skrattar så man dör med de pojkarna? Kom hem vid 04 och somnade med smink och allt på. 5 timmar senare ringde klockan då det var dax för föreställning ute på Värmdö.

Igår somnade jag innan kl 21 och vaknade 9 imorse. 12 timmar och jag är fortfarande trött. Har tränat och just nu sitter jag och läser alla mina 52 bloggar, läste nyss detta och kunde inte sagt det bättre själv. Så jävla klockrent.

Kärlek
Postat av: Camilla

hahah ofta du inte ringde om du var där?!??!

2012-06-11 @ 20:01:03
URL: http://kissthentell.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0