Överträning och Midsommar

Appropå det jag skrev igår om att rastlösheten tar över mig såhär 2,5 vecka in på lovet har jag idag fördrivit dagen med ett träningspass på gymmet, två prommenader i solen och lite sistaminutenshopping i farsta. På gymmet gick det väl sådär, styrkan sitter där den ska så styrkepassen är det inge fel på men min kropp behöver nog lite vila snart för konditionsdelen sög. Jag brukar vanligtvis köra 30-45 minuters kondition varje dag men både igår och idag höll jag på att börja gråta efter 10 minuter. Mitt hjärta slår dubbelslag och mina ben viker sig och jag är övertygad om att det är överträning och inget annat. Så från och med måndag när jag åker på läger så blir det vila i 2,5 vecka tills jag kommer hem från Barcelona. Deal.
 
Imorgon är det äntligen midsommar och jag är taggad till tusen. Jag ska träffa Lexie redan vid 12-tiden imorgon så det blir en heldag. Det ska dessutom bli lika fint väder som idag. Längtaar ♥
 
 

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0