Lägerdax

Idag är det måndag men inte vilken måndag som helst! Om 4 timmar går vårt tåg mot Linköping där jag ska spendera veckan som lägerledare på årets scuf-läger. Med tanke på hur grym vår förberedelsehelg var för en månad sen så kan jag bara tänka mig hur bra detta kommer bli. Det var i alla fall tills jag vaknade imorse av att det spöregnade ute och sen läste i tidningen att det under dagen kommer regna mer än vad det brukar göra i hela juli. Say no more.
 
Jag är inte den som gillar att vara blöt eller frysa och för att vara hela ärlig är inte skogen (lägergården ligger i skogen) riktigt min grej heller. Men, det här blir nog skitbra och jag är trotsallt riktigt taggad! Så, vi hörs på söndag.
 
 

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0