Hårdag

Tjolahopp, här var det omgjort! Det ser ut som någon allmänt suddig framtidsgrej typ, men det var fint. Tror jag. Får se om jag lyckas publicera det här inlägget eller om jag inte fattar hur man gör. Det återstår att se.

Gårkvällen var hur mysig som helst! Kom till Jakobsberg vid 18-tiden och där hade de gjort om. Det stället som varit mitt hem i 15 år såg så himla annorlunda ut och det var inte alls som det brukar, vilket känndes rätt skumt. Tog bussen hem till Cilla eftersom att jag, dum som jag är, hade tagit på mig mina nya ballerina och fått mega skavsår redan innan jag hoppade på tåget här hemma. Väl där hade vi det jättemysigt med jordgubbar & champagne, grillat kött, mer vin och massa skratt i kvällssolen. Åkte tyvärr hem redan vid 23-tiden eftersom jag skulle upp tidigt imorde och resan hem skulle ta 1,5 timme.

Idag gick jag upp 6:20 och åkte till gymmet innan jag hade tid hos frisören kl 10. Mission extreme hair makeover tog 3 timmar och jag har numera sveriges finaste hår! Ikväll är det födelsedagsfika hos John som gäller och imorgon får jag äntligen träffa Felicia. Puss sålänge!


Kärlek
Postat av: Cilla

Fin tjej! <3 Tack för igår! :)

2012-06-14 @ 17:09:22

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0