Grattis världens bästa

Igår tog min fina lilla Markus studenten, grattis igen världens bästa!

Min lilla skitunge som alltid varit liten blev helt plötsligt stor. Haha nu låter jag som en mamma men det kändes lite i hjärtat när vi stod i rålis och väntade på att han skulle springa ut. Jag var nog nervösast av alla, vet inte för vad men jag stod i alla fall och skakade. Haha, herregud. Han var i alla fall finast av alla och helt jävla lycklig. När han hade hoppat på sitt flak gick vi alla och fikade innan vi åkte hem till Markus pappa där mottagningen var. Det var en full, kall och blöt Markus som kom hem 2 timmar senare. Det var en jättemysig dag och jag insåg hur mycket jag saknade min egen student. Kände mig lite gammal när jag insåg att det inte var förra året jag gjorde det där, utan förrförra. Haha.







 

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0