Dagens

Dagens Arbetspass: Inget, ledigt fram till söndag nu
Dagens Lunch: Kyckling med sallad, avokado, majs & fetaost
Dagens middag: Lax med grönsaker och sås (vad är det här för kuliga grejer?)
Dagens Humör: Braaa!
Dagens Känsla: Har varit yr hela dagen men annars glad
Dagens Träning: 40 minuter på crosstrainern, 3 övningar för ryggen & en PW
Dagens Glädje: Att jag har fått ett till jobb!
Dagens Irritation: Att jag inte riktigt kan njuta av att vara lite ledig
Dagens Längtan: Midsommar på fredag, läger om 1 vecka & Barcelona om 2,5 vecka
Dagens Hälsa: Har lämnat blod så jätteyr, men annars mår jag strålande bra!
Dagens Aktivitet: Tränat, varit på arbetsintervju och lämnat blod

Det känns som att jag sagt allt det här i inlägget innan. I så fall får ni veta det igen. Jag vet att ni vill. Och Sverige spelar inte ikväll, min mamma lurade mig..

Kärlek
Postat av: felicia

Grattis till jobbet! :D

2012-06-19 @ 10:33:32
URL: http://ciaofelicia.blogg.se

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0