Blod, svett och inga tårar

Idag har varit en sån där dag när jag har varit sjukt effektiv. Det började med att jag åkte och tränade vid 7 imorse och sedan vidare på arbetsintervju på Götgatan. Förskola here I come! När jag var klar där mötte mamma upp mig för gummistövelshopping, vilket gick sådär. Hittade inte ett enda par fina gummistövlar. Kaos. Påvägen hem gick vi även förbi blodcentralen i skanstull och lämnade blod. Jag som aldrig har problem med nålar och stick kom hem med två plåster, en i varje armveck. Det är struntsamma egentligen eftersom att ge blod är en av de finaste gärningarna man kan göra, men ena armvecket är fucked up redan. Blått och grejer.


pic.twitter.com/t8A6GOMu
så bra var den sjuksköterskan på att sticka..

Nu ska jag kolla på film och slappa resten av kvällen. Har ju faktiskt jobbat två dagar i rad. Ikväll är det sista Sverigematchen och jag ska kolla på Zlatan. Världens bästa!

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0