8 fakta om mig

1. Jag älskar rosa. Jag vet att alla vet att jag älskar rosa men jag gör verkligen det. Allt jag äger och har (nästan) är rosa och om man vill göra mig glad kommer man med något som är rosa, det spelar ingen roll vad.

2. Lika mycket som jag älskar rosa älskar jag att träna. Träningen är en stor del av mitt liv och hur mitt liv än kommer att se ut i framtiden så kommer jag alltid att lägga en stor del av min tid och energi på träningen. Jag lever på endorfiner!

3. Jag tycker inte om djur. Trots att vi hade hund tills jag var 14 år och att min familj alltid varit djurvänner så tycker jag verkligen inte om djur. Hundvalpar och kattungar är söta men jag skulle aldrig ha en egen.

4. Om jag hade fått ändra på någonting från när jag var liten så hade jag gjort så att mina föräldrar satt mig i dansskola och så hade jag dansat än idag. Så jävla ballt.

5. Jag (och min mamma, som känner mig bäst i världen) tror att jag är en HSP - en Highy Sensitive Person. HSP är ingen diagnos, utan ett personlighetsdrag som gör att man väldigt ofta ena sekunden är stark och andra sekunden skör. När jag är stressad, arg eller på nått sätt ur balans så klarar jag inte av ljud. Får panik av minsta prassel. Sjukt det där.

6. Fram till för någon vecka sen trodde jag att Instagram hette som man skulle uttala det på svenska. Insta-gram. Haha.

7. Jag lever efter mottot 'no one is too for fairytales'

8. Jag är enormt sällskapssjuk. Om jag fick bestämma så skulle jag umgås med någon dygnet runt.



Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0