Torsdag

Imorse när jag vaknade mådde jag så mycket bättre, tänk vad lite pencillin kan göra! Åkte direkt till gymmet och körde en timme och när jag kom hem kände jag mig hungrig för första gången på en vecka. Har knappt ätit nått men ändå inte varit hungrig alls sen vi kom hem från Barcelona, skitkonstigt. Planen var att följa med mamma ut i skogen idag (hade tydligen lovat det?) men jag lyckades byta skogen mot farsta centrum, haha. Där åt vi lunch och shoppade lite innan jag åkte hem till felicia och myste. Sötnosen låg hemma själv sjuk och jag vet hur tråkigt det där så jag åpkte dit och höll henne sällskap en stund.
 
Ikväll blir det nog en lugn kväll hemma för imorgon och resten av helgen kommer bli allt annat än det, så bäst att passa på.

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0