Söndag

Efter jobbet igår tog jag bussen till haninge och mötte Lexie på hennes jobb när hon slutade innan vi åkte hem tillsammans. Vi köpte med oss sushi och jodgubbsvin som vi åt i kvällssolen på ballkongen. Framåt kvällen åkte vi in och mötte Carro på Daam en stund innan vi drog vidare därifrån. Det blev ingen jättelång kväll men hur bra som helst ändå!
 
Idag är jag inte jättetaggad på att jobba. Igår kan ha varit den segaste dagen på jobbet någonsin, hade typ 3 kunder på hela dagen. Antar att det är likadant idag. Wiho! Resten av veckan ska spenderas till att planera och fixa massa saker inför hösten. Beställa kurslitteratur, köpa nya skolgrejer (låter som en sjuåring), försöka få tag på min nya blivande chef, försöka få ett schema på nya jobbet, försöka få ett schema på nuvarande jobbet, fixa musik till mina små teaterpluttar. Like a boss. Fast egentligen skulle jag bara vilja åka härifrån. Till typ göteborg. Tre dagar skulle räcka. Need a break!

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0