Sjuk, sjukare, sjukast

Som jag skrev på twitter igår, urinvägsinfektion är (näst efter min öroninflammation jag hade i våras) nog det värsta jag varit med om i smärtväg. Då har jag ändå brutit och opererat armen och gjort tre tatueringar. Jag har dessutom aldrig haft det förut och vad jag har förstått så var den påväg upp i njurarna också, riktigt onajs. Jag vill inte ens beskrivs symptomen för det är vidrigt. Kan dock säga att min mage ser gravid ut eftersom att urinblåsan är så svullen. Just my luck! Fick i alla fall medicin igår så förhoppningsvis blir det bättre väldigt snart. Är överlycklig att det kom den här veckan när jag är ledig, det hade inte varit kul att jobba så här.
 
Om en stund kommer min fina Markus hit och umgås med sjukligen. Har inte träffat honom på typ en månad och har saknat ihjäl mig. Vi ska nog ta en promenad, laga lunch och bara snacka skit. ♥
 
 

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0