Runkeeper och Grönan

Igår var ju i princip första dagen sen i söndags som jag mådde någorlunda bra och var utomhus, vilket var ett helt jävla äventyr eftersom jag legat hemma så länge. Det är sjukt hur klen man blir av sånt för jag lät som en uterliggare såfort jag ansträngde mig, dvs. såfort vi gick mer än 10 meter. Haha. Det resulterade i alla fall i att jag fick kämpa för att hållla mig vaken hela kvällen och vid 23-tiden gav jag upp och somnade framför Glee. Imorse hade jag satt klockan på 7 för att se om jag kunde gå ut och springa en kortis för att komma igång igen. Och visst, 7,5 km senare var jag fortfarande pigg i benen. Say what?! Från en dag till en annan.
 
Tar det som ett friskhetstecken. Så nu ska jag göra mig i ordning och sen åka till Grönan med mamma, erica och barnen. Ska också hinna med några åk med camilla när hon har slutat, det blir naajs!
 
Foto: Godmorgooon Torsdag!

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0