Måndag

Måndag och ny vecka på ingång. En heelt ledig vecka för mig då jag bara ska ta det lugnt, återhämta mig från lägret och barca, vilket det känns som att jag inte hunnit göra ännu då jag först var hemma 1,5 dag mellan de två resorna och sedan har jobbat varje dag sen jag kom hem. Har dessutom åkt på ännu mer sjukdom och kommer bege mig till doktorn imorgon om det inte blir bättre. Pencillin, here I come. Igen.
 
Har i alla fall redan varit på gymmet och kört ett lugnt pass med lite kondition och styrka. I eftermiddag har min syster födelsedagsmiddag hemma hos sig och innan dess ska jag hinna städa mitt rum, damsuga hela lägenheten och boka läkartid. Så kul ska jag ha det idag! Tjing.
 
Foto: Sommarnaglar
var och fixade naglarna igår efter jobbet så nu är de sommriga igen

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0