Lördag

Igår firade vi felicia hela eftermiddagen och kvällen. Tacos, vin, musik och massa tjejer. Precis som det ska vara. Vid 23-tiden åkte vi in mot stan och hamnade på daam där vi var en stund innan det var dags att dra vidare till amba. Jag lämnade tjejerna efter ett tag och åkte hem, kände mig inte helt på topp efter all medicin den senaste veckan. Lyckad kväll i alla fall, tack sötis!
 
Idag mår jag bättre än förväntat, trots vin och lite sömn. Har krigat hela morgonen och varit på systemet och ute och sprungit. Hur jag nu orkade det. 5 km på 27 min dagen efter är fan inte dåligt. Nu ska jag kolla på Glee i några timmar och sen åka och möta Lexie när hon har slutat för ännu mer vin och ännu en utekväll. Taggaa!
 

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0