Grönan

Man blir verkligen aldrig för gammal för grönan, tror jag har njutit och varit lika speedad som mina syskonbarn idag. Vi började med att åka färjan över från slussen och redan där på började jag bli nervös och nostalgisk och väl inne på grönan värmde vi upp med att rida på varsin häst i karusellen Lea och jag. Sedan var det nyckelpigan och någon mini berg- och dalbana innan jag och mamma gick loss på den stora berg- och dalbanan och insane. Vet inte vem av oss som skrek mest eller högst men fyfan va kul det var! Tack Camilla ♥
 
Ikväll blir ännu en lugn kväll och ladda inför helgen. Imorgon fyller Felicia år och det ska firas med middag och utgång och på lördag är det utgång med Lexie som gäller. Det gäller att passa på sin enda ledig helg på hela sommaren!
 
Foto: Nu ska vi rida som aldrig förr
 
 

Kärlek
Postat av: Camilla

<3

2012-07-20 @ 18:43:06

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0