Finlördag

Igår efter jobbet ville jag egentligen bara hem och sova, var så trött att jag såg suddigt. Hade sovit 2 timmar natten innan och var fortfarande sjuk. Men jag hade ju planer för kvällen så så blev det inte, åkte istället och mötte Malin i stan och åt middag och sen vidare hem till Andreas och allt teaterfolk. Var så glad att jag trotsade tröttheten och åkte dit för herregud vad jag älskar er, ni är bäst!
 
Vid 1-tiden orkade jag inte vara varken trevlig eller social längre utan åkte hem, kollade på film och åt muffins innan jag somnade med datorn på magen och kläderna på. Vaknade av klockan fär 2 timmar sen, har varit ute och sprungit i regnet (det bästa som finns) och ska snart åka till jobbet igen. När jag har slutat så ska jag äntligen fixa naglarna som ser förjävliga ut atm.

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0