Dödssjuk

Hur kommer det sig att man alltid blir dödssjuk efter en resa? Jag har aldrig kommit hem och inte varit megasjuk. What's wrooong? Det kan iofs bero på att vi har solat hela dagarna, bränt oss, frusit på kvällarna, fått goosebumps, sovit 4 timmar per natt, druckit lite för mycket drinkar och sovit med en airconditioner som inte gick att stänga av. (Tror jag förstår varför nu). Men, alltid dödssjuk. Feber, snor, riktig jävla uteliggarhosta och ont i huvudet.
 
Trots det så var jag nyss på gymmet, äntligen! Det finns ingenting som inte två alvedon kan fixa. Trodde jag skulle dö efter en halvtimme på crosstrainern, vilket nog mer berodde på alla cigg och all alkohol än Barcelona-sjukan. Väntar på att mamma ska komma hem så att vi kan åka till skärholmen och växla tillbaka mina pengar, shoppa (ännu mer) och äta lunch. Sen ikväll är det grillmys i tumba. Om jag lever då, tjing!
 

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0