Batman <3

Åh, the dark knight rises igår var så bra! Jag har aldrig riktigt fattat grejen med superheroes och jag har aldrig fattat vem Batman har varit men nu är jag kär. Lilla Batman ♥
 
Vi började med att ses i stan för lite shopping och jag fick med mig en jättesöt topp och ett par örhängen. Träffade jokern på kungsgatan och fick panik. Jag har alltid varit livrädd för honom och det blev inte bättre av det där som hände i usa förra veckan. När vi sen blev hungriga gick vi och köpte mat och satte oss utanför slottet och hade myspicknick innan vi gick bort till söder och bion. Tror vi var de enda tjejerna i hela salongen och filmen var så så så bra! Så nu har jag en ny idol. Eller två, catwomen också.
 
Idag ska jag vila mina stackars ben som fortfarande har träningsvärk från benpasset i förrigår och som har sprungit nästan en mil nu på morgonen. I eftermiddag blir det grillning hos mormor och ikväll ska vi ha lägenhetsvisning. Tjing!
 
Foto: fia vs löpbandet 1-0

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0