Allting kommer bli bra tillslut

Måndag idag och min ledighet fortsätter. Jag hade nog aldrig klarat av att vara så här mycket ledig en hel sommar om det inte vore för att jag visste att när skolan drar igång i september igen så kommer jag önska att jag fortfarande hade sommarlov. Då blir det nämligen heltidsplugg + extrajobb + helgjobb + praktik halva hösten. Så även om det är lite jobbigt så försöker jag njuta, jag jobbar ju trotsallt varje helg ändå.
 
Vaknade rätt tidigt imorse och drog direkt till gymmet, körde på i en timme och kom nyss hem igen. Ska snart börja göra mig iordning för att åka in till stan och luncha med min pappa. Resten av dagen ska jag nog spendera inomhus eftersom att det kommer börja spöregna när som helst. Svensk sommar ♥

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0