30 juli

Idag är första dagen på två veckor som jag har varit ensam hela dagen, jag har inte träffat en käft. Har gått runt i mina rosa hotpants och linne hela dagen förutom de timmar då jag var på gymmet och en sväng i farsta. Har pratat en stund i telefon men annars varit tyst hela dagen. och om jag har njutit, haha! Så min dag har bestått av träning, shopping av skolgrejer, lite mer träning, solning på ballkongen och Glee. Kunde haft det värre! Är ledig imorgon också, funderar på att göra samma sak då.
 
Jobbar som vanligt i butiken ett par dagar i veckan nu ett tag framöver plus att jag nästa vecka börjar ett nytt jobb. Om det inte vore för att höstterminen börjar först i september så hade det kännts som att sommaren är slut nu. och om jag ska vara ärlig så längtar jag lite. Saknar mina tjejer i skolan, typ jättemycket ♥
 
Foto: Morgonträning - check!
pink pink pink

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0