Ville bara säga det här

Finns det nått som gör en så glad som barn och fina vänner? Ibland undrar jag var vissa människor har varit hela mitt liv. Som du Camilla. Vi är så lika att det är läskigt och även om vi spenderar mest tid på tunnelbanan tillsammans (haha) så är du en sån som jag skulle kunna ha i mitt liv föralltid. Vi skrattar alltid åt samma saker och om jag har en dålig dag så finns det inget som är så skönt som att komma till skolan och få skratta lite med dig. Jag längtar ihjäl mig efter våra lägenhetsplaner ♥

Det finns så många fina människor därute, det gäller bara att hitta dem!

Kärlek
Postat av: Camilla

Ååååh, det här gjorde min dag!

Finaste du <3 <3 <3

2012-01-26 @ 16:26:46
URL: http://kissthentell.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0