2012

Nu har jag inte skrivit här på huur länge som helst och to be honest så har jag tom glömt att jag har en blogg. Men efter massa påtryckningar från flera håll så vill ni tydligen att jag ska börja updatera er om mitt liv igen, så vad är då bättre än en comeback på nyårsdagen. Nytt år, Nytt liv. Dock så har jag inga nyårslöften om ett nytt liv eller så, för jag började mitt nya liv redan i somras. Men nu när det är nytt år så ska jag lova mig själv att mitt nya liv bara ska bli bättre.

Nyårsafton igår och vi började tidigt hemma hos Alexandra med fix á lösögonfransar, lockar och glitterspray. När vi var redo att åka sen var vi finare än någonsin! Hemma hon Johanna var det bål, middag och drinkspel hela kvällen tills 12-slaget då det bar av mot farsta. Dock så mådde jag himla dåligt så det blev tidig hemgång för mig med en mindre rolig natt inatt. Hehee.



Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0