You call it valentine's day, I call it tuesday.

Igår var en skitdag. Alla hjärtans dag var en skitdag. Det säger jag inte för att jag är singel och bitter (eller jo lite) utan för att det var en riktig skitdag. Jobbade halvdag min sista dag på praktiken och grät som ett litet barn när jag gick därifrån. Min minsta lilla 1-åring vägrade släppa mig när jag skulle sätta ner honom efter att ha sagt hejdå och de andra barnen stod vid grinden och vinkade och skrek "heeedåååå". Det var hemskt. Sen direkt därfrån till jobbet i farsta för att jobba i tre timmar. Höll på dö av värmeslag. När jag väl kom hem hade jag en miljard sidor att läsa i skolböckerna. Somnade kl 21.

Idag har det varit en bättre dag. Fick träffa mina älskade tjejer igen och fick en ros i alla hjärtans dags present av min bästa camilla. och blivande sambo.


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0