Sjukstuga

Hello sunshines! Idag har jag mått sämst i hela världen. Vaknade med 40 graders feber och en timme senare sprack min trumhinna. Det var den sjukaste smärta jag upplevt. Så min dag har bestått av pencillin, alvedon, vatten och Gossip Girl. Lite tacos med mami nu på kvällen också. Egentligen borde jag verkligen inte jobba imorgon men jag har inte fler sjukdagar att ta ut (eftersom det är noll tolerans när det gäller frånvaro på praktiken) så jag måste. Har redan ångest. Orkade knappt sitta upp vid middagen. Wish me luck.

Nya fina naglar har jag i alla fall




Kärlek
Postat av: Camilla

uuusch vad ont det gör. Känns som att hjärnan ska sprängas.



krya på dig <3

2012-02-06 @ 19:03:26
URL: http://kissthentell.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0