No one is too old for fairytales

Det blev som sagt utgång igår, en riktig en! Vid 20-tiden kom lexie och carro hit och fyllde hela min lägenhet med sprit, haha. Vi tittade på melodifestivalen, blandade drinkar och hade det mysigt. Två timmar senare kom Sara, lagom tills vi skulle åka in till stan. 23:30 var vi inne på Magenta där det var sjukt bra drag. Vi dansade tills vi stupade och kl 03 åkte jag hem med mitt sovsällskap. Kom hem kl 9 imorse och har tränat, pluggat och powerwalkat. Ska snart fixa lite mat och ta ett bad så att den här jävla baksmällan försvinner någongång. Och sen tagga inför första veckofinalen i BB.

Anyway så hade jag en sjukt rolig kväll, tack tjejer ♥



Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0