Lilllördaaag

Onsdag idag och halva arbetsveckan har gått. Nästan i alla fall. Jag jobbar måndag-fredag (praktiken) och söndag (Nilsons) den här veckan. Fick gå tidigare från praktiken idag eftersom det vid 2-tiden började eka i hela mitt huvud och jag fick riktigt ont i öronen. Egentligen har det blivit mycket bättre men efter en dag på förskolan blev det tydligen lite för mycket. Appropå det så ska jag ta ett av mina tretton piller per dag nu.

Anyway. När jag kom hem slängde jag i mig lite mellis innan mamma kom och plockade upp mig för lite storhandling på City Gross. Nu har vi nyss ätit och jag ska lägga mig och kolla på lite Gossip Girl innan jag går och lägger mig jättejättetidigt ikväll. Gymmet, praktiken och teater imorgon. 13 timmars dag. Wehooo.



Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0