16 Februari

Goddag mina fina! Idag hade jag min enda sovmorgon på läänge och jag vaknade självklart av mig själv innan 8. Så det var bara att gå upp, slänga i sig en proteinshake och åka iväg till gymmet. Det blev inget stenhårtpass men på 50 minuter hann jag springa drygt 5 km och några benövningar, sen kurrade magen. Åkte hem och åt frulle och gick direkt ut på en liten powerwalk i solen. Tänkte passa på medans det inte var isbjörnskallt ute. Hahaa.

Nu har jag badat, tvättat och pluggat. Meningen var att jag skulle på föreläsning kl 13 men alla mina tjejer bangade så då gjorde jag det med. Vill inte vara sämre jag, hehe. Så hela förmiddagen och eftermiddagen får gå åt till att läsa istället. 100 sidor om hur ett foster i magen påverkas av omvärlden, på engelska. Går sådär bra faktiskt. Nu är det dock lunch- och Gossip Girl-paus. Ciao.



Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0