These legs are made for running

Det känns alltid i luften att det är fredag! På fredagar alltså. Det kändes redan imorse kl 07 på tåget att det var fredag. Folk är gladare, trevligare, mindre trötta och allmänt fräshare. I like! Jag avslutade förövrigt min fjärde vecka på praktiken idag och har bara en vecka kvar nu. Det ska bli så himla skönt när det är klart. Dels för att jag har börjat tveka lite på om det är det här jag verkligen vill och sen så betyder det långhelg efter det (vilket jag verkligen behöver nu) och nästan jullov. Vi har skola ons, tors & fre nästnästa vecka och sen är det lpv till 10 januari! Herregd vad jag längtar!
 
När jag hade slutat idag gjorde jag ett snabbt ärende i globen innan jag gick till gymmet. Jag har känt hela dagen att jag behövt springa av mig och det gjorde jag kan jag säga. 60 minuter och 11 km senare klev jag av löpbandet riktigt jävla lökig och skakig. Endorfinkick deluxe! Nu har jag ätit kesella med proteinpulver & jordnötssmör och duschat. Så nu fattas bara min fina pojkvän som kommer när som helst och sen är fredagen perferkt!
 

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0