Lördag

I måndags och tisdags var första gången jag var ledig mer än två dar på raken, på 6 veckor. Åhh vad jag njöt! Sov tills jag vaknade av mig själv, gymmade (så länge jag ville), badade i badkaret, åt lunch kl 15 på eftermiddagen, sov middag, bakade lussebullar, shoppade och var ute på finmiddag mitt i veckan. Sedan på onsdagen var det dags för första dagen på den sista krafanstäningsveckan - vinterexkursion med klassen. Snö, kyla, prommenad, minusgrader, termobyxor, isbitstår, ved, brasa, fika, hästbajs, fågelspår och allmänt förjävligt! När jag hade klarat av det åkte jag och träffade mamma, åt lunch och lämnade blod. Duktig tjej!
 
I torsdags struntande jag rent ut sagt i lektionen och igår var det redovisning i 2 timmar och efter det kom äntligen det efterlängtade jullovet! Firade in det med att gymma och laga mysmiddag med min älskling ♥
 
Idag har vi tränat och fixat de sista julklapparna. Ikväll blir det girlsnight ute med Lexie och Carro, som vi har saknat så sjukt mycket nu när den lilla flickan inte bor i Stockholm längre. Så om ett tag ska jag bege mig till stan för att möta Lexie för sushi-middag innan det är dax att dra ut.  
 
Inbäddad bildlänk
Inbäddad bildlänk

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0