Fullspäckat

Hej sötnosar! Den här veckan har varit och är lika fullspäckad som under in praktik typ. I måndas var det julafton och allt vad det betyder och sedan dess har det fixats med julklappar, tränats, åkt tvärs över stan, fixat naglarna I loooove) och idag var vi i täby och mellandagsrea-shoppade. Eller i alla fall mellandagsrea-shoppingförsökte. Jeeesus vad det var mycket folk! Täby centrum som skryter med sina 2000 parkeringsplatser lämnade en liten liten trång en åt oss efter 20 minuter letande och sedan var det ju nästintill omöjligt att komma in i butikerna och idiotiskt att ens försöka hitta ett ledigt provrum och kön till kassorna.. eeh?! Imorgon ska jag äntligen fixa mina ögonfransar och på söndag ska jag både hinna träna och gå på arbetsintervju. Just det.. jag ska troligtvis börja jobba! Men mer om det senare.. 
 
Vi fick i alla fall köpt det vi skulle + lite till och mysigt var det. Nu har vi varit hemma en stund och jag har skjussat min pojke till träningen och ska hämta honom snart igen. Efter det ska vi äta tacos och mysa resten av kvällen men först ska jag kolla et avsnitt av norska paradise hotell. Daniel och jag kunde inte sova igårkväll så vi började kolla och nu.. är vi beroende!
 
 
Inbäddad bildlänk

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0