En vecka till julafton

En vecka kvar till julafton! Det är helt sjukt vad tiden går fort.. det känns som att det var nyss jag fyllde år (och det var i början på september). Det här betyder att ytterligare ett år snart är slut, ett nytt år börjar och med det ävenl en ny termin i skolan. Termin 4 av 7 börjar i januari, vilket betyder att jag snart har gjort klart halva min utbildning. Om två år är jag alltså utbildad förskollärare och kan börjar jobba mot mina mål att en vacker dag bli specialpedagog och senare lekterapeut. 
 
Tillbaka till det viktiga - en vecka kvar till julafton. I år kommer det bli väldigt annorlunda och inte alls som jag är van vid, men samtidigt nytt, spännande och det bästa tänkbara. Min mamma åker till Sydafrika och gifter sig över jul och nyår, min bror ska fira jul med sin flickväns familj och min syster med sina barns pappa. Någonstans i jul-röran blev jag över och som tur är har jag den bästa pojkvännen man kan tänka sig. Hans familj bjöd alltså in mig till sig ♥ 
 
Nytt, spännande, ovant och helt jävla underbart kommer det att bli!
 
Inbäddad bildlänk

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0