102 dagar av kärlek

Av en slump så räknade jag hur många dagar jag och min prins officiellt varit tillsammans. Det visade sig vara 100 st på julafton. 100 dagar av skratt, kramar, pussar, uppskattning, komplimanger och obeskrivligt mycket kärlek. På dessa idag 102 dagar har vi inte bråkat en enda gång. I vår värld finns det ingenting att bråka om, i vår värld finns ingenting förutom vi, och vår kärlek. Min prins har gjort mig till den lyckligaste tjejen i världen och jag tänker nu berätta varför.
 
Sättet Daniel ser på mig berättar bara det hur mycket han älskar mig. Allt han gör för mig och så mycket som han skämmer bort mig får mig att förstå att jag är den enda flickan i hans värld. Sakerna han säger och sättet han behandlar mig på får mig att förstå att jag har funnit mitt livs kärlek och att jag inte förns nu insett vad kärlek faktiskt är ♥
 
När vi sitter i soffan ber han mig ligga i hans knä så att han får pilla i mitt hår eller krusa på min arm. När vi har ätit middag hinner jag knappt blinka så har han dukat av åt oss båda. När vi är ute och går håller han min hand hela hela tiden, även om det är minusgrader och fingrarna fryser till is. När det blåser ute och vi väntar på bussen ställer han sig för vinden så att jag slipper frysa. När jag kör bil sitter han bredvid och håller på min hand hela vägen. Trots att han inte kan somna på kvällen när han ligger åt mitt håll, så håller han varenda kväll om mig tills jag somnar. Såfort jag vaknar på morgonen är han där och stryker bort mitt hår från kinden, pussar mig på pannan och viskar 'Godmorgon min prinsessa'. Varenda morgon går han upp och gör frukost åt mig och de mornar jag börjar tidigt och han sent eller till och med är ledig går han upp med mig, gör frukost och är vaken tills jag går. Såfort han ska säga något börjar han med "Baby..", "Älskling..", "Skorpis.." eller "Hjärtat..". Alla julklappar han gav mig i måndags var sådanna som jag blev överlycklig över och verkligen velat ha. Min prins har alltså lagt märkte till, lyssnat, ansträngt sig och letat efter det jag verkligen velat ha.
 
Min panikångest har minstat med 1000% sen jag träffade Daniel. Men när jag nu över julen blev ledsen och fick panik höll han mig hårdare än någonsin. Han sa åt mig att andas i hans tankt samtidigt som han viskade i mitt öra hur duktig jag var och hur jag skulle göra för att själv sluta gråta. När det hade gått över var allt som vanligt, förutom att han den kvällen inte släppte mig ur sikte.
 
Daniel visar dagligen att jag är hans allt. Daniel är mitt allt. Den bästa jag vet, min stora trygghet, min lycka, min enda kärlek och mitt liv ♥
 
 
 
.
 

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0