WT-tv och jobb

Igår började äntligen höstens WT-tv, herregud vilken bra kväll det var. Först färjan, sen ensam mamma söker och sist breaking news med Fredrik och Filip. Lite pinsamt att säga men jag älskar det. Ikväll börjar svenska hollywoodfruar också, mitt liv har nog fått en mening igen. Haha.
 
Började min morgon idag med en timme på gymmet. Kondition och armar. Svettades som en gris. Åkte hem, åt frukost och gick sen ut på en liten power walk runt sköndal med mamma. Nu har jag äntligen fått duscha och ska vila en stund innan jag ska ta tag i den här dagen på riktigt. Planen är att åka in till stan och äta lunch och shoppa med mami och sen i eftermiddag börjar mitt nya jobb/mitt andra jobb på riktigt. Ska passa lillskrutten hela kvällen idag och imorgon. Är lite nervös måste jag erkänna, även om jag har gjort det här 1000 gånger förut.

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0