What goes around comes around

Imorse vaknade jag som ett vrak efter att ha sovit i ca 6 timmar. Hade inte satt något alarm utan slog upp ögonen, helt klarvaken, innan kl 07. Pigg men ett vrak. What goes around comes around, så jag lär väl bli tröttare än tröttast innan den här dagen är slut. Åkte i alla fall direkt till gymmet för att göra av med lite energi på löpbandet i 50 minuter och sen hem för en tidig frulle. Nu har jag precis kommit ut ur duschen och ska snart gå till farsta för att kolla i lite affärer, köpa converse och fixa det sista till tjejernas presenter imorgon. I eftermiddag ska jag träffa min lilla skuttpojke igen, följa med och hämta på förskolan och leka lite i parken och så. Så att vi båda blir bekväma med varandra innan jag börjar jobba nästa vecka. Tjing!

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0