Världens mysigaste jobb

Nyss hemkommen från eftermiddagens och kvällens jobb. Lilleman var lika duktig idag som igår och en riktig charmis hela dagen. Jag har deffinitivt en ny liten kärlek  ♥
 
Eftersom han fortfarande är ganska liten och saknar sin mamma väldigt mycket så följde vi med till stadsteatern en stund idag för att kolla vad mamma gör på jobbet. Tror att jag tyckte att det var roligare än vad han gjorde för jag blev heöt starstrucked av alla kändisar. Kom inte mer än innanför dörren innan de stod där, skådis efter skådis. Jag visste knappt vad jag hette efter att ha träffat Katarina Ewerlöf, Frida Hallberg, Leif André, Lisette Pagler och massa fler. Coolt som fan. Efter lite smink och uppvärmning (när lillis sprang runt på stora scen och charmade alla) gick vi hem där han däckade efter en kvart, med kläder och allt på. Så mellan 20-23:30 satt jag och kollade på film med en snarkade bebis bredvid mig. Det är jobbigt att jobba.
 
Nu är jag hemma och får äntligen sova. Har fyllt på med en proteindrink så att jag inte vaknar och är vrålhungrig mitt i natten som jag gjorde igår. Imorgon är jag helt ledig och ska träffa Markus och träna. Ingenting annat.
 
Natti ♥

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0