Turn her can'ts into cans and her dreams into plans

Hallå i regnet! Fredag idag och två dagar kvar tills jag fyller år. Galet! Har aldrig någonsin haft så blandade känslor inför min födelsedag som i år, det känns både bra och jätteknäppt att fylla 21. Det är ingenting egentligen men det betyder ändå att det var två år sen man var tonåring. Två år sen..
 
Idag började jag i alla fall min morgon med en löptur i regnet. Hade tänkt åka till gymmet men när jag såg hur mycket det regnade ute ångrade jag mig eftersom att jag älskar att springa när det regnar. Det är typ det skönaste som finns! Dock så blev löpturen lite längre än jag hade tänkt mig och efter 12,3 km med blöta skor och dygnsura kläder så var det inte riktigt lika skönt längre. Däremot kändes det jävligt bra när jag kom hem och insåg att så långt som jag sprang idag har jag aldrig gjort och jag hade kunnat springa ännu längre om jag inte varit helt dyblöt och hungrig.
 
Efter en varm dusch och lite frukost åkte jag in till stan och mötte camilla för lunch och gummistövelshopping till henne och även om vi regnade bort så var det himla mysigt och lika sjukt som vanligt. Vad skulle jag göra utan henne? Resten av kvällen ska jag ägna åt att blåsa rosa balonger och fixa is till imorgon då det blir feeeest @ my place. Får kanske även lite kvälls/natts-besök senare.
 
 
 

Kärlek
Postat av: Camilla

<3

2012-08-31 @ 22:44:55
URL: http://camillaforsell.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0