Torsdag och 3 dagar till födelsedag

Igår var min lillskit arg på mig från det att jag kom vid kl 16 tills han somnade kl 21. Han sa inte ett ljud och vägrade leka, haha. 3 års-trots ♥ Fick sluta lite tidigare och va hemma lite innan 12 på natten.
 
Idag är jag ledig och ska sova hela dagen. Tänker passa på innan skolan börjar nästa vecka för då vet jag inte ens när jag ska hinna sova alls eftersom den här kursperioden är helt insane. Vi har minst en lektion om dagen, jag  har teaterlektion en kväll i veckan och jobbar två kvällar i veckan + varje lördagmorgon. Någonstans därimellan ska jag hinna läsa mina 1500 sidor kurslitteratur och förhoppningsvis också kunna träna. Så imorgon har jag min nästsista sovmorgon på 3 månader eller något.
 
Trodde föresten att mina ben skulle gå av på riktigt efter gympasset imorse. Började med att köra ett stenhårt triceps & axelpass och avslutade sen med 30 minuters galen löpning på bandet.
 
5 minuter i 10 km/h
4 minuter i 11 km/h
3 minuter i 12 km/h
2 minuter i 13 km/h
1 minut i 14 km/h
1 minut i 15 km/h
 
x 2
 
Men jag överlevde och det känns jävligt bra nu!

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0