Tisdag

Igår efter morgonträningen åkte jag direkt till stan och träffade mamma. Hon skulle kolla i lite affärer och sen skulle vi äta lunch med min moster. Jag älskar att gå på stan med min mamma, det är alltid så himla mysigt. Förutom igår när jag var tvugen att stå i en tygaffär på sveavägen i 45 minuter och säga "ja" eller "nej" när hon föreslog... typ alla i hela affären.. tyger till ett par kuddar. Efter lunchen fick jag inte vara kvar i stan längre eftersom hon skulle göra hemlisar. Det spelar tydligen ingen roll att jag fyller 21 år på söndag, jag blir alltid barnsligt fånig när det gäller födelsedagspresenter och julklappar och frågade tusen frågor och krävde massa ledtrådar, haha. Fick inga.
 
Idag är det kvällsjobb som gäller,16-23.30. Har redan varit på gymmet och ska snart ut på en powerwalk innan jag ska fixa lunch och åka och jobba. Hoppas att lillskrutten är på lekhumör idag, för det är jag!

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0