Regn och film

Det här höstvädret som helt plötsligt har kommit kunde inte tajmat min lediga dag bättre. Det regnade lite (mycket) igår när jag skulle gå hem genom gamla stan med både barn, vagn, väska och paraply från teatern men annars var det rätt fint väder på dagen. Men idag har det varit både kallt, blåst och regnat typ konstant. En riktig höstdag. Det har passat mig rätt bra eftersom att jag har varit helt slut i både huvudet och kroppen då jag har haft en rätt hård vecka med både nytt jobb och tuffa beslut gällande mitt välmående. Därför har jag, förutom ett pass på gymmet och en power walk då solen faktiskt sken en stund, legat i soffan i mjukiskläder och kollat på serier och film. Kollade nyss på You & I med Micha Barton, sjukt bra film! Rätt hemsk men så så bra.
 
Nu ska jag fixa lite middag om ett tag och sen fortsätta mitt film-maraton. Tänker sova tidigt ikväll så jag är pigg imorgon då jag både ska träna, fixa naglarna och gå ut och äta middag med min bästa!
 

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0