Problem?

Jag tycker inte om att prata problem. Jag tror, och har alltid trott, att det är det som skapar promblemen. Jag inbildar mig att det är människor, som genom att lägga så mycket energi på en situation eller ett läge, skapar ett problem som egentligen inte borde varit något. Jag tror att om man accepterar att situationen är som den är och slutar ifrågasätta varför så har man varken skapat sig själv eller andra något problem och det blir därför inte något som stör en lika mycket.
 
Dock inte sagt att jag inte kan prata med mina vänner om saker som de tycker är jobbiga. Eller som jag tycker är jobbiga. Vilket jag egentligen helst håller för mig själv ändå. Men jag tror att det blir lättare att leva med den inställnigen.
 
Ville bara säga det.

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0