Lördag

Gooodmorgon Lördag! Eftersom att jag har varit ute + jobbar varenda helg hela sommaren och fyller år nästa så hade jag bestämt sedan länge att det här skulle bli den lugnase helgen ever. Så igår när det var löning så var jag äntligen och fixade naglarna och på kvällen åt jag och Lexie mysmiddag och drack drinkar på Fridays. En helt perfekt fredag!
 
Idag vaknade jag pigg och obakis halv 9 och gick direkt ut i löpspåret. Hade satsat på en mil idag också och hade sprungit 9,5 km när jag kom hem efter att ha tagit halva nynäsvägen, genom tallkrogen, gubbängen och hökarängen. Nöjd tjej! Nu har jag precis ätit frukost och ligger och kollar på Extreme Home Makover. Ska åka in till stan och äta lunch med pappa om några timmar så att jag kan få min alkoholleverans till festen, haha.
 
Foto: Rosa!
 
Inbäddad bildlänk
 

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0