In action

Den här helgen. Den har varit som den har varit, haha. I fredags umgicks jag med världens bästa markus hela dagen och kvällen, annars hände det inte så mycket spännande. I lördags jobbade jag först 3 timmar mitt på dagen och åkte hem till camillas nya lya när jag hade slutat. Där hände det grejer, haha. Det började rätt sansat med middag och x antal cigg på ballkongen, tills vi började dricka vin. Det är nu jag fattar varför jag har saknat henne så mycket för herremingud va vi höll på. Spelade in mongo-videos, dansade fågeldansen och mimade till markoolio. Vid 22-tiden åkte vi in mot stan, mötte upp lite guys och drog till sommar. Där var det lika mycket (och små) folk som vanligt men det hindrade inte oss från att dansa, shotta och driva med folk. Vid 01:30 var jag en duktig tjej och åkte hem eftersom att jag igår stod på jobbet i 7 timmar och sålde för ungefär 20.000 kr mer än planerat. Kaosdag!
 
Nu har jag nyss kommit hem från gymmet, ätit frulle och duschat. Ska snart åka hem till min nya barnvaktsfamilj och hälsa på. och hoppas på att 2 åringen tycker om mig litegrann iaf. Wish me luck!
 
Inbäddad bildlänk

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0