Imorgon är det fredag

Igår umgicks jag med min mami heeela dagen, det var mysigt. Vi var och storhandlade i kungens kurva, åt lunch i heron, gick runt i affärer, lagade middag, kollade på lägenheter på internet, åt glass och kollade på hunger games hela kvällen. Jag fick även ett bra samtal under dagen och börjar troligtvis mitt andra jobb nästa vecka. Ytterligare ett barnvaktsjobb, som passar mig perfekt. Jag älskar att hämta på förskolan, leka i lekparken, läsa sagor och mysa på kvällen. och när det är med ett kändisbarn så kan det ju inte bli bättre! Hehee.
 
Idag tog jag sovmorgon och var inte på gymmet förns strax efter 9. Kom nyss hem och har precis svept en proteindrink. Ska kolla på os hela förmiddagen, det är nu det roliga börjar. Friidrotten! Vad kvällen har att erbjuda återstår att se. Ska jobba hela helgen så det blir nog rätt lugnt både ikväll och imorgon. Talk to you later!
 
riktiga gosisar

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0