Hard work work

Huuur kan man bli så trött av att göra ingenting? Eller ingenting var väl kanske att ta i, det är egentligen ganska energikrävande att passa barn. I alla fall en extremt fysisk 2 åring. Efter lunchen med mami igår gick jag från skanstull till gamla stan för att jobba. 7,5 timme gick mycket fortare än vad jag hade trott. Vi lekte lite med bilar, gick ut och klättrade i lekparken, kollade på film, åt middag framför tv:n och busade så att tårarna sprutade. Ett enda utbrott fikck han på de 5 timmarna han var vaken och det slutade med att jag fick bära barn + cykel hem. Träningpass deluxe! Precis innan svenska hollywoodfruar började så däckade han på en sekund med täcke och napp i soffan och vaknade inte en enda gång. Vid midnatt fick jag sluta och däckade lika fort jag när jag kom hem.
 
Vaknade vid 8 imorse och åkte till gymmet. Körde 50 minuter kondition och lite styrka. Måste bli stsrk på riktigt om jag ska bära hem honom fler gånger, haha. Ikväll är det jobb igen som gäller och innan dess har jag massor att fixa. Så, tjingeling!
 

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0