Hälsofrågor

Hur lång är du?
ca 157 cm, kort.
Hur gamal är du?
20 år (viktigt), fyller dock år om tre veckor
Vad arbetar du med?
Pluggar på heltid till förskollärare på SU men jobbar extra på Nilson Shoes och som barnvakt
Hur ofta/mycket tränar du?
Minst en gång om dagen, antingen gym eller löpning. Brukar snitta 5 gympass (både styrka & kondition) och 2-3 löppass i veckan
Vad tränar du helst?
Kondition på gymmet. Crosstraining och löpning med massa intervaller. I love sweat.
Vilken är din bästa/effektivaste övning?
Utfall med viktplatta eller stång. Träningsvärken i rumpan efter det är brutal!
Hur motiverar du dig?
Jag vet hur bra jag mår när jag tränar och hur dåligt jag mår när jag inte tränar, det räcker. Jag älskar att älska min kropp :)
Hur äter du?
Minst 5 mål om dagen. Tränar oftast på morgonen och då brukar jag äta nått pyttelitet innan och sen stor fruksot efter. Lunch - oftast mat men nu på sommarn har det blivit mest yoghurt/kesella, mellis, mycket middag och kvällis.
Hur sover du?
Alldeles för lite och alldeles för dåligt, tyvärr.
Ditt bästa tips att komma igång
Bestäm dig! Gör sen klart för dig själv vad det är du vill uppnå med din träning och varför du vill träna. Sen, just do it!
Bästa hälsoreceptet receptet
Tina frusna hallon så att de fortfarande är lite lite hårda, mosa ihop med en skopa proteinpuvler och lite kallt vatten. Vispa med en elvisp och tillsätt lite vatten i taget tills det blir ett fluff. Ät.
Inbäddad bildlänk

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0