Födelsedag, fest och presenter

Idag har jag äntligen varit lite flitig och gjort massa saker. Inte någon av de saker har på min to do-list i och för sig, men ändå. Timmarna inne i stan med bästis var helt perfekta. Lite shopping, lite fika och de bästa presenterna till tjejerna! Kom hem vid 17-tiden och drog direkt up på en pw, vilket var himla smart gjort då det började spöregna mitt i. Var ute i ca 30 minuter innan jag höll på att frysa ihjäl och gick in och fixade middag. Är megatrött och ligger i soffan och läser bloggar och slötittar på os, som aldrig verkar ta slut. Har också börjat planera min födelsedag som är om 3,5 vecka som kommer bestå av middag, fest och utgång. Är sjukt taggad på att fylla år men sjukt otaggad på att fylla 21. Gammal. Ångest. Det enda bra är att man får gå ut lagligt i USA, vilket vi ska göra nästa sommar!
 
Längtar dock till imorgon då jag ska ha en heldag med min fina mami som jag inte träffat på huur länge som helst. Shopping, middag och bio står på schemat! Tjing!
 
 

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0