Fittmorgon

Godmorgon! Jag kan ju inte påstå att jag vaknade på rätt sida idag när jag slog upp ögonen kl 07 och insåg att grannarna ovanför hade världskrig, igen. Vi bor i ett väldigt lyhört hus (man hör tom när grannarna går på toa..) och dom där jävlarna bråkar, skriker och smäller i dörrar minst en gång i veckan. Oftast på kvällar och mornar också. Så idag fick det fan vara nog, gick raka vägen upp och skrev ett argt (läs:hat) brev och satte upp nere i porten. För det är fan inte okej att börja gallskrika kl 07 en lördagmorgon, jag hade ställt mitt alarm på 9:30.
 
Efter det där utbrottet kunde jag ju inte somna om, såklart. Så jag snörade på mig skorna och gick ut på en löprunda. Fort som fan gick det idag, 5 km på 25 minuter. Måste ha varit ilskan, haha. När jag kom in igen duschade jag, åt frukost och gick och la mig igen. Somnade om en timme och har nyss vaknat igen. Ska snart bege mig mot jobbet och ikväll blir det middag med min bästa och sen utgång med boysen. Tagga!
 

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0